Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja Grada Drniša
Dana 16. lipnja 2021. godine Grad Drniš objavio je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja Grada Drniša.
Javni poziv možete pogledati OVDJE.
Dana 16. lipnja 2021. godine Grad Drniš objavio je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja Grada Drniša.
Javni poziv možete pogledati OVDJE.
Tijekom tjedna organizirat će se sljedeći punktovi:
Za potrebe izvođenja radova na pojačanom održavanju nerazvrstane ceste Uz Jabuku (NC1) u naselju Siverić uspostavljena je privremena prometna regulacija s zatvaranjem za promet dionice navedene ceste.
Za obilazne ceste koriste se ulice 142. brigade (D33), Kod saparacije, Petra Radeljaka (pored područne osnovne škole Siverić) i Strana što je popraćeno odgovarajućim prometnim znakovima.
Za potrebe izvođenja radova na izgradnji kanalizacijskog sustava u ulici Put sv. Ivana (NC20) uspostavljena je privremena prometna regulacija kojom je predviđeno zatvaranje dionice navedene ceste od restorana "Kod Tome" do pružnog prijelaza u smjeru crkve sv. Ivana.
Obilazak je predviđen ulicom Ivana Meštrovića (D33) i ulicom Ispod Badnja što je popraćeno odgovarajućim prometnim znakovima.
Sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi izravne potpore poljoprivredi i IAKS mjera ruralnog razvoja za 2021. godinu (NN 52/21) produljuje se rok za zaprimanje jedinstvenih zahtjeva do 18. lipnja 2021. godine, dok se rok za zakašnjele zahtjeve produljuje do 13. srpnja 2021. godine.
Sve izmjene pogledajte OVDJE.
Produljenje roka je omogućeno kako bi svi poljoprivrednici u uvjetima ograničenog kretanja i pojačanog poštivanja epidemioloških mjera zbog pandemije COVID-19 u roku podnijeli svoje jedinstvene zahtjeve za potporu za 2021. godinu.
Grad Drniš je u okviru Mjere aktivnog zapošljavanja u 2021. godini, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u Javnim radovima zaposlio 10 osoba koje u ponedjeljak 17. svibnja 2021. godine započinju s radom na određeno vrijeme, na rok od 6 mjeseci.