Skip to main content
Grad Drniš  •  Trg kralja Tomislava 1  •  22320 Drniš  •  022 888 830  •  pisarnica@drnis.hr

Gradu Drnišu odobreno 200.000,00 kuna za projekt "Zamjena rasvjetnih tijela na području Grada Drniša"

Dana 1. srpnja potpisan je ugovor o sufinanciranju radova i usluga za projekt "Zamjena rasvjetnih tijela na području Grada Drniša" između Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije i Grada Drniša.

Sredstva su odobrena u skladu sa Odlukom o usmjeravanju i rasporedu sredstava u 2020. godini za Program regionalni razvojni projekti, a bit će utrošena za zamjenu starih rasvjetnih tijela sa novom led rasvjetom.

Grad Drniš za transparentnost proračuna ocijenjen ocjenom odličan

Institut za javne financije predstavio je 1. srpnja 2020. rezultate šestog ciklusa istraživanja transparentnosti proračuna svih 576 hrvatskih lokalnih jedinica. Prosječna proračunska transparentnost – mjerena brojem proračunskih dokumenata objavljenih na mrežnim stranicama županija, gradova i općina – iz godine u godinu se popravlja, te u ovom ciklusu iznosi 4,1 od mogućih 5. To je znatno poboljšanje u odnosu na 2015. kada je iznosila prosječnih 1,8. Naravno, sama objava dokumenata, ne znači apsolutnu transparentnost, no smatra se prvim korakom k višim razinama transparentnosti neophodnim za sudjelovanje  građana u proračunskom procesu i kontroli prikupljanja i trošenja javnih sredstava. Osobito u doba krize – kad se zbog koronavirusa, prihodi smanjuju, a rashodi rastu – sudjelovanje i kontrola su potrebniji nego ikada.

Kako bi dobiveni rezultati bili što dostupniji i pregledniji, Institut je objavio interaktivnu kartu koja prikazuje stanje u svim županijama, gradovima i općinama. Detaljna analiza istraživanja objavljena je u newsletteru Proračunska transparentnost županija, gradova i općina: studeni 2019. – travanj 2020

Grad Drniš je ove godine za transparentnost proračuna ocijenjen ocjenom odličan.

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE
1. PRORAČUNSKA TRANSPARENTNOST ŽUPANIJA, GRADOVA I OPĆINA XLSX 105 KB

Potpisan sporazum o suradnji na izgradnji višestambene zgrade u Gradu Drnišu

U utorak 23. lipnja u Drnišu je potpisan sporazum o međusobnim pravima i obvezama u provedbi programa međuresorne suradnje za izgradnju višestambene zgrade u Gradu Drnišu, a potpisali su ga državni tajnik Središnjeg državnog ureda za obnovu i stambeno zbrinjavanje Nikola Mažar i gradonačelnik Grada Drniša Josip Begonja.

Svrha programa je stambeno zbrinjavanje na području Grada Drniša, a koje se provodi temeljem Zakona o stambenom zbrinjavanju na potpomognutim područjima („Narodne novine“ br. 106/18, 98/19), a koje ima za cilj poticanje naseljavanja i ostanka stanovnika.

Ovim Sporazumom se Grad obvezao da će Središnjem državnom uredu prenijeti u vlasništvo zemljište pod brojem katastarske čestice 2121, k.o. Drniše površine 3.638 m².

Nastavi čitati

Grad Drniš se uključio u sustav e-Novorođenče

U utorak 23. lipnja u Velikoj gradskoj vijećnici u Drnišu potpisan je sporazum o sadržaju i načinu razmjene podataka kod podnošenja zahtjeva za isplatu novčane potpore putem sustava e-Novorođenče između Ministarstva uprave i Grada Drniša. Tom prilikom je Drniš posjetio i Ministar uprave dr.sc. Ivan Malenica, koji je ujedno i predstavio uslugu e-Novorođenče.

„Zadovoljstvo mi je danas biti u Drnišu na potpisivanju sporazuma kojim će se Vaš grad priključiti usluzi e-Novorođenče i omogućiti roditeljima da online predaju zahtjeve za novčanu potporu za opremu novorođenog djeteta.“ izjavio je ministar.

e-Novorođenče jedna je od 73 usluge sustava e-Građani koji koristi oko milijun građana.

Nadograđenu uslugu već sada koriste Šibenik, Gospić, Rijeka, Križevci, Obrovac, Daruvar, Pakrac, Pazin te općine Nova Bukovica i Crnac.

Roditelji kroz uslugu e-Novorođenče prijavljuju rođenje djeteta putem interneta iz udobnosti doma, uz elektroničku osobnu iskaznicu i čitač pametnih kartica. Putem osobnog korisničkog pretinca im se dostavljaju zapisi i dokumenti: elektronički zapis iz matice rođenih i evidencije državljanstva, uvjerenje o prebivalištu, potvrda o prijavi na HZZO te porezne olakšice. Roditelji automatski mogu zatražiti i jednokratnu novčanu naknadu od HZZO-a, kao i novčanu potporu svog grada, općine ili županije.

Nastavi čitati

Odobreno 487.000,00 kuna za sanaciju raskrižja u Širitovcima

Gradu Drnišu je odobreno 487.000,00 kuna za sufinanciranje radova na sanaciji opasnih mjesta - "Sanacija opasnog mjesta – semaforizacija raskrižja županijskih cesta ŽC6246 i ŽC6077 u Širitovcima" na temelju Sporazuma Ministarstva unutarnjih poslova i Grada Drniša, koji je gradonačelnik Josip Begonja prošli tjedan potpisao. Sredstva su odobrena temeljem prijave na Poziv za prijavu projekata iz područja sigurnosti cestovnog prometa na području RH za 2020. godinu, kojeg je u studenom 2019. godine objavilo Ministarstvo unutarnjih poslova.

Predmet ovoga javnog poziva su bili projetki  koji su u funkciji povećanja razine sigurnosti cestovnog prometa, a za koje se može osigurati financijska potpora iz sredstava Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa Republike Hrvatske 2011-2020.

Vrijednost projekta – "Sanacija opasnog mjesta – semaforizacija raskrižja županijskih cesta ŽC6246 i ŽC6077 u Širitovcima" je 696.062,50 kn te će ostatak financirati Grad Drniš iz svog Proračuna. Radovi se planiraju započeti i završiti u 2020. godini.

Grad Drniš izabran kao pilot tijelo u projektu digitalizacije javne uprave

Grad Drniš je izabran kao pilot tijelo u projektu „Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom u javnu upravu RH“, koji se financira iz Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., a prema Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava (Kodni broj: UP.04.1.1.06.0003). Nositelj projekta je Minstarstvo uprave. Projektni partner je Državna škola za javnu upravu.

Cilj projekta je povećanje učinkovitosti javne uprave optimizacijom i standardizacijom poslovnih procesa, te uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom u javnu upravu. Aktivnosti predviđene za ostvarenje tog cilja jesu razviti mehanizme i alate za osiguravanje kvalitete kojima će se opseg i kvaliteta usluga koje pruža javna uprava uskladiti sa stvarnim potrebama korisnika, izgraditi IT sustav za potporu upravljanju sustavom kvalitete u javnoj upravi te razviti kompetencije zaposlenika javne uprave za upravljanje kvalitetom.

Projektom je predviđeno uvođenje sustava upravljanja kvalitetom u 118 tijela javne uprave, optimizacija i standardizacija 100 poslovnih procesa odabranih tijela, uvođenje IT sustava u odabrana tijela, te edukacija i certifikacija 600 zaposlenika odabranih tijela.

Nastavi čitati