OBAVIJEST: 14. sjednica Gradskog vijeća Grada Drniša održat će se u utorak 28. srpnja 2015. godine u 18,30 sati u maloj gradskoj vijećnici

Objavljeno u Objave gradskog vijeća

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. 14. sjednica Gradskog vijeća Grada Drniša - DNEVNI RED 200 KB
2. 14. sjednica Gradskog vijeća Grada Drniša - AKTI 397 KB
3. II IZMJENE I DOPUNE PLANA PRORAČUNA GRADA DRNIŠA ZA 2015. GODINU 1,23 MB
4. GODIŠNJI IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU PRORAČUNA GRADA DRNIŠA ZA 2014. GODINU 170 KB

Javni natječaj za najuređeniji okoliš zgrade, najljepše uređenu okućnicu obiteljske kuće i najljepše uređen balkon na području Grada Drniša u 2015. godini

Objavljeno u Natječaji

 

Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju svi građani s prebivalištem na području Grada Drniša. Za kandidaturu je potrebno dostaviti popunjenu Prijavnicu za natječaj koja se može preuzeti s internetske stranice Grada Drniša www.drnis.hr ili u pisarnici Grada Drniša potrebno je dostaviti osobno, poštom ili e-mailom u Grad Drniš, Trg kralja Tomislava 1, 22320 Drniš ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. od 21. srpnja do zaključno 14. kolovoza 2015. godine. Uz prijavu sa adresom i brojem telefona/mobitela potrebno je dostaviti i najmanje tri fotografije kandidiranog objekta u elektronskom obliku.

Preporuka Ministarstva zdravlja: Klonite se vrućine, rashladite svoj dom

Objavljeno u Obavijesti

  • Rashladite tijelo i pijte dovoljno tekućine
  • Pijte redovito negaziranu običnu ili mineralnu vodu te niskokalorične napitke bez kofeina, alkohola i šećera. Preporučljivo je ne piti jako rashlađene napitke ili samo za osvježenje u ustima rastopiti kockicu, dvije leda. Dehidraciju od vrućina možete izbjeći uzimanjem razrijeđenog soka kao što je limunada i to odrasli svakih 1-2 sata, a djeca svakih 15-20 minuta po jednu do dvije žlice ili gutljaj vode. Nemojte čekati osjećaj žeđi da biste povećali unos tekućine, pogotovo kod starijih osoba koje imaju slabiji osjećaj žeđi.
  • Izbjegavajte boravak na suncu u razdoblju od 10-17 sati, poglavito djeca, trudnice, starije osobe, srčani bolesnici i bolesnici s kroničnim bolestima (mentalne bolesti, dijabetes i dr.)
  • Tuširajte se ili kupajte u mlakoj vodi. Druga mogućnost je zamotati se u hladne mokre ručnike ili se rashladiti mokrom spužvom, kupkom za noge, i sl. Djeci treba mokre ručnike stavljati na noge i ruke.
  • Nosite laganu široku svijetlu odjeću od prirodnih materijala. Ako idete izvan doma stavite šešir širokog oboda ili kapu i sunčane naočale, a korisna su zaštita od direktnog sunca i kišobrani i lepeza za rashlađivanje zraka.
  • Koristite laganu posteljinu, po mogućnosti bez jastuka kako bi izbjegli akumulaciju topline od tijela.
  • Jedite češće male i što tekućije obroke. Izbjegavajte hranu prebogatu bjelančevinama. Ako ste u mogućnosti, pripremite miješano svježe voće, tzv. „smoothie“ ili spravite laganu juhu, koji će također organizmu vratiti izgubljene minerale, vitamine i elektrolite.

Copyright © 2012 - Grad Drniš - Sva prava zadržana - Izrada i održavanje krasic.net