LAG "Krka" objavljuje prvi LAG Natječaj

Objavljeno u Obavijesti

LAG "Krka" dana 29. listopada 2018. godine objavljuje LAG Natječaj iz LRS LAG-a za Tip operacije (TO) 3.1.1. "Ulaganje u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti, te povezanu infrastrukturu", a koji je sukladan TO 7.4.1. iz Programa ruralnog razvoja RH 2014. - 2020.

Rok za podnošenje prijave projekata je od 16.11.2018. do 15.02.2019. godine.

Ukupan iznos raspoloživih sredstava po ovom LAG Natječaju iznosi =1.309.840,00 kn.

Informacije o prihvatljivosti korisnika i projekta, kao i načinu prijave mogu se pronaći u LAG Natječaju.

Pitanja s jasno naznačenom referencom na ovaj Natječaj moguće je poslati od dana objave natječaja do dana završetka podnošenja prijave projekata isključivo putem e-pošte na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Potencijalni nositelji projekta mogu kontinuirano postavljati pitanja. Postavljeno pitanje treba sadržavati potpis te biti jasno postavljeno. Odgovori će se objaviti na mrežnoj stranici www.lag-krka.hr (LAG Natječaji).

Za potrebe informiranja i pripreme potencijalnih prijavitelja na ovaj LAG Natječaj, ured LAG-a KRKA održati će se sedam (7) radionica;

  • 05. studenog (ponedjeljak) 12 sati, u zgradi gradske uprave Drniš, Kralja Tomislava 1
  • 06. studenog (utorak) 12 sati, u zgradi općine Ružić, Gradac, Put kroz Gradac 25
  • 07. studenog (srijeda) 12 sati, u zgradi općine Unešić, Trg Dr. Franje Tuđmana br. 40
  • 08. studenog (četvrtak) 12 sati, u zgradi općine Promina, Oklaj, Put kroz Oklaj 14
  • 12. studenog (ponedjeljak) 12 sati, u zgradi gradske uprave Skradin, Trg Male Gospe 3
  • 13. studenog (utorak) 9 sati, u zgradi općine općine Bilice, Bosuć 3
  • 13. studenog (utorak) 12 sati, na adresi sjedišta Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika, Petra Grubišića 1

Tekst natječaja, pripadajuće obrasce i priloge možete preuzeti OVDJE.